Favoritcafé: Henry's och 3B
Favorittidning: Fortfarande är Moore en favorit!
Bästa saken som händer i sommar: 2 veckor i Alanya!
Favoritplagg i garderoben just nu: Min ljusgula sommarklänning!
Längd: 161 cm
Tränar: Sångrösten framför allt. Men ska komma igång med styrketräningen igen!
Höger-vänsterhänt: Vänsterhänt när jag skriver men högerhänt när det gäller allt annat!
Humör just nu: Glad, sprallig!
Något jag absolut inte äter: Mat med lök i, vilt-kött (rådjur, hare, hjort m.m) och stekt, kokt eller grillad korv! Yäsch!
Kläder just nu: Svarta sockar, röda mysbyxor, svart linne, uppsatt hår.
Morgon-nattmänniska: Definitivt ingen morgonmänniska!
Sparare/slösare: Med ett ynka studiebidrag på 2.600 så är jag verkligen ingen slösare!
Tror du att det går att vara trogen alltid: Absolut! Du kan aldrig ursäkta en otrohet, ALDRIG!
Är du kär: Superkär!!<3
Nämn 3 saker du faller för hos en kille: Muskler! Fotbollslår! Fina ögon!
Hur många barn vill du ha: 3 stycken.
Vad ska barnet/barnen heta: Mathilda vill: Thelma och Alexander. Christian vill: Tindra och pojknamn finns inga han gillar. Hehe.
Bio/promenad: Bio om det är kallt och regnar, annars promenad.
Är du kittlig: Nåt så infernaliskt!!!!
Största svaghet: Har noll självdiciplin!
Det här är jag bra på: Att sjunga, skratta och stryka! Hihi.
Bästa bok: "Ängel på sjunde trappsteget" eller "Mellan två världar"
Chips/godis: Jag vill ha båda!
Gillar du att sjunga: Älskar det!!
Är du stark: Mentalt stark! Hehe. Nä men jag är rätt stark faktiskt om jag bara ger mig fan på det!
Kaffe/te: Båda två smakar dynga!! Usch!
Favorit alkohol dryck: Cosmopolitan!
Har du någon besatthet: Är besatt av mitt hår; det måste alltid vara rent och snyggt annars blir jag galen!
Vem är din bästa vän: Christian såklart, men vad skulle jag göra utan Petra?!?!?!<3
Vilken film såg du senast: "Det" Så jäkla bra!
Favoritmånad: Juni, juli, augusti, för vindarna är varma dååå...! Hihi.

0 kommentarer: