Vilken trend det har blivit bland bloggare att lägga ner nu då....Tre stycker har jag läst idag som skrivit att dom ska "ta en paus från bloggandet" eller helt enkelt "lägga ner detta" Tråkigt tycker jag!! Har läst fler innan som också ska sluta... buhuuuu jag vill ju läsa!!

Hade redovisning i psykologin dag....Satt i fyra fucking timmar! Snacka om att man var trött och riktigt hungrig sen. När jag kom hem fixade Christian köttfärssås på kycklingfärs. Riktigt gott! Men det fick bli makaroner till för spaghettin var slut....Tycker inte makaroner är lika gott.... Men det gick ner! Han är så duktig på att laga mat!<3

Imorrn är jag ledig!! Gött som satan! Vad ska man hitta på då tro?? Ringa chefen är det enda som står på min lista än så länge...Sen får vi se. Borde plugga men det vet jag ju med mig själv att det aldrig kommer hända. Moahahaha.

På onsdag kväll ska vi nog planera Turkiet-resan!! Fy faaaan vad kul det ska bli alltså!! Kommer säkert skriva om det varenda dag i sommar! För det ska verkligen bli roligt!!

Men nu ska jag gå och ta mig en muffins som Erica har bakat åt oss! Yummie!!

Take Care!

1 kommentarer:

Anonym sa...

blir det turkan för er?:) fan vad avundsjuk jag är vill med åka... :( får se vart det blir för oss eller om det blir utlandet överhuvud taget...
puss på dej
veronicagerding.blogg.se