Japp, det har den. Ligger fortfarande i sängen och kollar på "Svensson Svensson" och mår...sådär. Hehe. Självförvållat, I know, men usch vad man ångrar sig!!

I fredags blev det en lugn dag hemma hos mamma och pappa. La mig i solen nån timme och bara njöööt! Sen kom Josefine och Hasan och då tändes grillen! För första gången i år så äter jag grillat! Såå gott! Vitlöksmarinerat kött, potatisgratäng och sallad! Mmm!

Sen satt vi kvar i solen och smuttade på lite Sambucca. Inte tråkigt alls! Hände inte så mycket mer sen.... Kollade på Jönssonligan och Grillad. Glenn Hysén var gäst där,.... den mannen var snyyyyygg på sin tid som fotbollspelare. Och ja, han är snygg fortfarande iofs! Hehe.

Igår var jag, mamma och Jossan ute på stan. Fikade på 3B som vanligt och gick sen och kikade på stan. Köpte mig en klänning på Gina och sen gick vi till Åhléns och där köpte jag mascara, halsband och leggings. Så det blev lite shopping ändå! Sen hem och softa lite i soffan innan jag började göra mig iordning inför kvällen. Blev faktiskt om jag får säga det själv riktigt fin igår! Lockade håret perfekt, sminket var finfint ihop med kläderna...aaa, det blev väldigt bra!

Sen hem till Petra och öppnade första cidern! (Första gången jag drack cider på vääääldigt länge. Men han man sex flak hemma så har man!) Satt och tjötade ett tag och sen komm Evelina och Karin. Ännu mera tjöt blev det, och sen ringde vi Stina och Madde och så kom dom. Vi spelade Gyllene Tider, shottade Mintu (usch!), pratade fyllekatastrofer, lite mer seriösa grejer och jaaaa, en massa annat! Var så himla roligt!!! Synd att inte Christian kunde vara med... Men nån måste ju se till så bensinen flödar! Hihi. Messade honom iallafall en massa under kvällen så han inte skulle känna sig helt ensam.

Sen iväg till Stadt!!!! Träffade på typ halva Rackebys A-lag! Hehe. Det var kul! Men jag tycker inte om att gå ut utan Christan alltså. Om en kille kommer och ställer sig bakom en jättenära och börjar dansa och så vänder man på huvudet och får ögonkontakt och sen vänder sig om och tar några steg fram och börjar prata eller dansa med sina kompisar; borde inte killen fatta vinken?!?!?! JAG VILL INTE DANSA MED DIG!!!

Haha, en kille blev jättesur igår för att jag ignorerade honom fullständigt när han stod och gned sig mot mig. Han tog tag i mig och frågade varför jag inte dansade med honom. Jag svarade att jag är förlovad och vill därför inte dansa med andra killar. Sekunden efter kommer Andreas och tar tag i mig och så börjar VI dansa! hahahaha, minen på den killen är oslagbar!!! Haha! Tack för att du räddade mig, Andreas!

När klockan var kvart i två var vi så svettiga och trötta så vi hämtade jackorna och gick ut. Hade sällskap hem med Jonas och Stina. Kom hem och såg hur Christian låg och sussade så sött i sängen. Blev helt varm inombords.... Så himla skönt att ha världens vackraste och mysigaste kille hemma och slippa vara med på köttmarknaden på Stadt alltså. Älskar dig, Christian!<3

Vaknade imorse och mådde iiiinte bra! Gick upp klockan nio, åt två mackor och gick och la mig och stensomnade. Sov till klockan tolv och nu sitter jag här. Fortfarande under täcket i sängen. Har ingen mat hemma så jag vet inte vad jag ska äta. Orka gå till affären gör jag inte, så får vänta tills Christian kommer hem, Hehe. Halv fyra!!!

Detta blev lite långt, hoppas ni orkade igenom det! Nu ska jag hoppa in i duschen!

Take Care!

0 kommentarer: