Jaa, det upplevde jag igår! Hihi. Det började med en sväng på stan med mamma och Jossis. Fikade på stamstället 3B och kikade sen runt i storstadens alla affärer. Köpte en present till Christian! Skor från Lyle & Scott (stavas??) Sen hem och jag började städa lite. Putsade till borden och la på dom nytvättade och nymanglade dukarna! Fiiint! Sen städade jag heeela badrummet så det är skinande rent nu! Och till sist diskade jag!

Sen ringde Christian... Han hade skickat med pengar till en stamkund från Statoil som skulle till Tyskland så han skulle köpa lite smaskiga drycker! Och det hade han gjort..... Här hemma står nu sex flak med cider och fem flak öl och en Smirnoff. Yammie! Hihi. Alkoholistvarning!!

Sen sa Christian till mig att ta på mig lite finare kläder (sletna jeans och linne var inte fint! hehe) och sminka mig lite. Så det gjorde jag... Sen blev jag förpassad in till badrummet och fick inte komma ut förrän han sa till. Okeeeeej! hehe. När jag väl fick komma ut så strömmade Westlife-musik ut högtalarna och så hade han dukat upp med vitt vin, jordgubbar, stjärnfrukt och någon annan frukt och tio röda rosor!!! Åååååååå, blev så glad!!!

Sen hämtade han även Ben&Jerry-glass som vi smaskade på! Så gott!

Tio i åtta skulle vi ta en liten promenad..... Vi gick hit och dit och dit igen och sen hamnade vi på Pirum! (gamla Eddie's) Så himla fint var det där inne. Christian hade bokat bord och vi åt en underbar tre-rättersmiddag med vinmeny! Vi fick alltså ett glad vin till varje rätt. (Jag var ganska lullig när jag ställde mig upp sen!) Förrätten bestod av oxfilé med sallad och bröd. Varmrätten var laxfilé med sås, nån potatiskub och havskräfta med vitlök. Och till efterrätt tog jag chokladcheescake och Christian tog youghurtpanacotta.

Behöver jag säga att det var gudomligt gott?!?!?!?! Helt otroligt!! Så mysigt hade vi! Bara vi två!! Det var underbart!

Tack älskling!! Du är det bästa som finns, det vet du! Älskar dig sååå!!!!!!

Nu ska jag äta mer glass och skriva det sista på redovisningen tills imorrn!!

Take Care!!

3 kommentarer:

Terese sa...

Åh vad mysigt!

Anonym sa...

Så himla gulligt o romantiskt så klart, blev nästan rörd här hemma hehe kärlekt ill er gumman<3

veronicagerding.blogg.se

Emilia sa...

Så härligt det låter! :) Myyyys!