Har haft en härlig förmiddag ute på stan ihop med mamma, Josefine, Christian och Hasan. Fikade på Henry's och kikade sedan på stan. Köpte mig ett par svarta tygskor, samma som jag köpte förra året. Inte så bra kvalité då sulan sprack efter typ nån månad men det är dom skönaste skorna ever!!! Och söta!

Nu sitter jag här! Skulle egentligen iväg till Petra nu och vara med på lite förfest innan deras bowling, men min huvudvärk hindrar mig. Och varför har jag ont i huvudet då? Jo, min älskade pojkvän nockade mig imorse!! Han låg och sov och jag skulle pussa honom på pannan för att väcka honom och i samma stund som jag böjde mig ner så skulle han sätta sig upp. SMACK!!
Jag trodde nästa näsbenet gick av! Faan vad ont det gjorde! Lite småsvullet blev det och jag blödde lite näsblod men det gick bra. Men nu har jag sån huvudvärk som går från näsbenet upp i pannan. Ska ta mig två alvedon och lägga mig framför Playa del Sol och hoppas det går över!

Sitter och drömmer om resor! En semsterresa på två veckor blir det i år. I slutet på augusti nån gång... Vi vet inte vart än bara. Christian vill till Grekland och jag till Turkiet. Men jag går med på Grekland också, bara att det är mycket dyrare än i turklandet. Men vi får se! Ska bli så skönt att ligga och steka i solen och bada i ljummet vatten och bara njuuuuuta!!

Om två veckor är det våran 4-årsdag också! Fatta FYRA år!!! Det är galet! Ändå är jag precis lika barnsligt kär som jag var för fyra år sedan när vi snattrade som mest på MSN. Hihi. Älskar dig, Christian! Snart (om han där uppe är på våran sida) så ska vi få en ny större lägenhet och göra om den precis som vi vill ha den! Mmm, ska bli underbart! Men.. den som väntar på nåt gott, han blir aldrig fet! Hehe.

Nu ska jag messa Petra och sen lägga mig med min onda nos och alvedona bort värken!

Take Care!

1 kommentarer:

ZiLLe sa...

awwwwwww....va gulligt att ni fortfarande är så nykära efter fyra år! =D