Idag har vi varit på shoppingstråt! Var och fikade med mamma först på 3B...Yammie! Det satt fint! Sen kom Christian och vi gick till systemet! Det var tur att mamma sa att dom bara hade öppet idag! Shiit! Jag trodde det var öppet imorrn också. Ooops! Så fick ringa Christian som sagt och så gick vi in och shoppade. Körde på Baccardie vattenmelon den här gången! Var så längesen!

Sen knatade vi vidare till Gina Tricot...Provade klänningar och kjolar men inget passade. Suuuck! Men till sist kom mamma med en klänning som satt perfecto!! Finfint! Så den fick det bli! Sen gick vi in på MQ och hittade en snygg skjorta och t-shirt till Christian också. Han blev så snygg! Lätt snyggaste killen i Lisch!<3 Älskar dig, Foofie!

Nu sitter jag här...Christian har precis åkt till jobbet och jag funderar på att läsa lite i psykboken.... Ööööö, tråk! Hittade en bok på stan idag som jag hellre velat läsa! Kommer inte ihåg vad den heter nu, men den verkade bra! Kanske får ta och köpa den!

Nä nu är jag hungrig! Det finns potatisgratäng i kylen.....Loooooockande!!!

Återkommer!

Take Care!

0 kommentarer: