Min tand gör fortfarande ont!! Plus att tandköttet runt om kliar som fan och rör man det så svider det som helvete och blöder! Buhuhu... Sicka problem va??
Vred till knät förut också så nu haltar jag med... Härligt! Övervägde nästan ett tag att låta Christian åka hem till mamma och pappa efter jobbet och hämta mammas kryckor! Hehe. Men naaa, får allt gå med ett par alvdeon istället!

Hemkommen från Milano nu! Ja, inte Italien då utan resturangen! Hehe. Marika är ju i Lisch på snabbvisit så jag, Marika, Petra, Bella och Linda tog oss en liten matbit där! Gööött! Och nu sitter jag här! Trööött! Tänkte försöka mig på att plugga lite innan jag somnar, men det kommer aldrig gå. Får ta nya tag imorrn!

Imorrn ja, då ska jag, Petra och mamma göra PK Second hand osäkert! Vi är ju bjudna på 80-talsfest på torsdag och jag har INGET att ha på mig! Så eftersom Petra är grym på att hitta snygga kläder och mamma själv var med under "pastell-tiden" så får jag ta med båda två och se om jag hittar nåt!

Våfflat hår är ju givet iallafall. Och typ kornblå ögonskugga och plastiga smycken! Moahahaha! Snyggt!!! Ska bli roligt! Synd bara att Christian jobbar... Fan då! Men får allt dra ihop en fest på lördag efter fotbollen! då är han äntligen ledig!!

Nää, nu ska jag skölja ur min mun som blodar igen snart, sen borsta tänderna, tvätta bort sminket, borsta håret och sen krypa ner i sängen!

Take Care!

2 kommentarer:

Admin sa...

Jodå, jag tycker verkligen att ett stort grattis till mig är på sin plats. =)

Du ska möjligen inte hem till mamma och pappa ikväll? Snälla, i så fall kan inte du ta med Christians mobil? Det är hopplöst att bara leva med en mobil....:S

Anonym sa...

okej vad skoj såg att du komenterat men har glömt att läsa den förra hehe sorry:) 80 tals fest shit vad skoj:) det blir nog stadt men vi får se hur det blir! fest på lördag med ser jag? hihi
hoppas vi ses i helgen<3
veronicagerding.blogg.se