Japp, det blev en tripp till Östra Station idag! (Hoppas, Monopol-korten gjorde sig visst påminda!) Näe, Skövde menar jag ju såklart! Kikade runt i massa affärer... Jag provade linnen, klänningar och ett par jenas och kom hem med: ingenting! Hehe, inte min klädköpardag. Svårt också när man har en kille som säger "Jaaa den var fin" till exakt allt! jag lovar att om jag skulle ta på mig en leopardmönstrad baddräkt med ett par gula foppatofflor och en cykehjälm så skulle christian kolla en sekund och säga "Men det var väl fint!" Se pojkar!!

Christians mål idag var ju Media Markt. Gick omkring och suktade bland espressomaskiner (jag vet; jag dricker inte kaffe, men dom är så snygga!) små smidiga tvättmaskiner och små designade netbooks. Åååå hittade en som jag så gärna vill ha!! Men 5000:-??? Näe! Så kul ska vi inte ha! Hittade även ett Nintendo DS som jag blev kär i! Limegrönt! Ååå, vill ha det med! Försökte fjäska med Christian och påminna om att vi firar våran 4-årsdag snart...... men han påminde mig raskt om att jag fortfarande är skyldig honom ca 1000 kronor för tågbiljetterna till Stockholm... Suck! Jaja, får väl försöka få råd med det spelet på mina skattepengar också då da!

Åt på Max gjorde vi också! Yammie! och när vi kom hem till Lisch fortsatte vi att vara nyttiga och åt mjukglass på Läckögrillen! Ville hellre haft en Magnum Mayan Mystica, men den hade dom inte.... Fan då! Tycker inte riktigt om mjukglass, men det fick gå!

Hade en jättemysig dag iallafall! Kan man ha annat med världens bästa och finaste kille? Knappast!! Eftersom Christian inte har nån radio i bilen så fick vi dra på hans iPhone på högsta volym! Den låt som spelade mest var BWO "You're not alone" Både jag och Christian äääälskar den! Skvalade med så gott det gick i refrängen:
You're not alone
You're not the only one who hurts
You're not alone
This is the moment of rebirth
I've seen your heartache
I feel the pain you hide inside
You're not alone
I stand beside you

Tycker den är så fin!! Älskar den! Tycker om dom tre sista raderna då dom ger minnen från rättegången förra året. Kände precis så då! Så fin låt och sorglig!

Näe, nu ska jag borsta tänderna och hoppa ner i sängen! By the way; ska kolla på lägenhet den 14e! En trea! Vågar man hoppas den här gången?? Nä, det är lika bra att se dystert på det! Det är ju så det ska vara! Det kanske går bättre om man inte tänker positivt? Det har ju inte gått så bra med dom positiva tankarna dom andra gångerna menar jag..... Äääähhh, nu svamlar jag bara!

Godnatt!

Take Care!


0 kommentarer: