Hoppsan, bloggen har visst dammat igen alldeles här! Förlåt förlåt! Dags att ta fram damtrasan och får lite fart här igen då! Sorry Terese, men du vet hur det är... Är man så snortrött så man stensomnar 21.00 på kvällen så orkar man helt enkelt inte blogga... eller jag gör det iallafall inte. Prioriterar annat dom timmar jag är pigg. Hehe!

Men nu så!! Har traskat hem från praktiken i snöstorm! Det är såndär äcklig blötsnö också. Kom hem med all mascara nere på kinderna, håret var genomvått och så även jackan, skorna och sockarna. Suck! Ingen mera snö nu tack!!! Vi vill ha VÅR!!!!!

Vad har hänt den senaste veckan nu då.... Jaaa, inget speciellt faktiskt. Har ju haft praktik från och med onsdagen och fram tills nu... och så fortsätter det fram till torsdagen. Då är jag ledig!! Sen jobbar jag på fredag och sen är jag ledig i helgen. Sen kör jag hela nästa vecka igen och sen är det klart!!! Saknar skolan nu kan jag säga! Men det går allt bättre och bättre. Nu har man ju riktigt kommit in i det.

Rullade håret på en tant idag också. Börjar få lite kläm på det nu faktiskt, men inte alls så som många andra. Min mamma till exempel. Hon är grym. Fattar inte hur man kan få spolarna att sitta så tätt! Mina hamnar flera meter ifrån varann, hehe. Men idag blev det rätt bra faktiskt. För som alltid så förvarnar jag personalen innan att jag är sämst på det, så dom inte kan klaga sen. Haha! Men det var det ingen som gjorde. Inte tanten heller.

Nu väntar jag på att Christian ska komma hem. Den stackarn skadade foten på matchen i lördags så foten är blågrön och svullen som satan. Men lindar man den bara tillräckligt hårt så... Hehe. Härligt att fotbollen har dragit igång igen! Man börjar få lite abstinens, eller vad säger du Petra??? Hihi. Fast jag missade matchen mot SIL i lördags dock för jag jobbade. 2-0 till SIL blev det iallafall. Inte så dåligt ändå. Men på lördag står jag först i ledet iallafall!

Nu ska jag ta tag i disken....eller städa badrummet....eller? Jag får singla slant med Christian när han kommer hem om vem som får göra vad. Hihi.

Återkommer!

Take Care!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Kul att du uppdaterat igen ;) Men du... det är en sak jag inte fattar :P Varför skrev du om det där gamla inlägget på min blogg? :P Puss

Petra sa...

Alltid redo för ännu en fotbollssäsong!! (Står upp och gör honnör)

Är det inte Kållandsö de möter på lördag?! Jag är sååå på!! :D

Emilia sa...

Nu har jag utmanat dig! Kolla min blogg! :) Puss