Nu ska jag straxens bege mig till skolan här. Eller ja, om 20 minuter iallafall. Christian är så söt och ska köra mig och Elin. Gullunge där!<3 Inte för att det är särskilt långt att gå och jag behöver egentligen motionen.... Men lite lat kan man väl få vara ibland?? Hihi.

Läste nyss Stinalee´s blogg där hon skrev ett inlägg som hette "Min första fylla - inget att skryta om" Det fick mig att tänka på första gången jag blev full. Det var på en förfest hos Niklas. Jag och Sanna var dom enda tjejerna bland typ 10 killar. Så vi satt i soffan hela kvällen och Christian kom och servade oss med egenkomponerade drinkar hela tiden. Eftersom vi satt ner så kände vi inget just då, men sen....Jäsiken vad det slog till. Jag klarade mig ändå någorlunda, spydde inte eller så. Promenaden fram till parketten gjorde att den värsta yrseln försvann och kvällen på parketten blev riktigt rolig!! Sen efter den festen så gick det bara utför.... Hehe, nädå, det gjorde det inte. Men det var iallafall första gången som jag blev lite på snusen. 17 år var jag då by the way.

Jao så kan det gå! Är lite sugen på att baka chokladbollar förresten! Var riktigt längesen jag gjorde det! Får nog ta och rota fram mammas gamla recept och göra dom ikväll. Christian jobbar hela kvällen och mamma och pappa ska åka och kolla på Galenskaparnas "Bröderna Cartwright" Liiiite avundsjuk är jag bara! Hoppas ni får det jätteroligt!!

Nä, nu ska jag skynda på min älskling i duschen! Han duschar lika länge som en tjej...hehe!

Take Care!

0 kommentarer: