Kommit hem från skolan nu! Seg i huvudet efter en lång psykologi-lektion och väldigt hungrig!! Får bli korv och potatismos tror jag! Yummie!
Sen ska jag duscha, mitt hår ser ut som peruken från helvetet! Och sen får det bli lite stud inför redovisningen i Människa socialt och kulturellt imorrn! Sen klockan sex blir det bio med mamma och Josefine! "Män som hatar kvinnor" Har inte läst boken för det är inte alls min bok-stil, men filmen kan allt funka!!

Nu är bilderna från Stockholm inlagda på mamma och pappas dator, dock inte uppladdade på Facebook än! Ska försöka göra detta imorrn! Blev inte så många bra bilder alls, men jag har filmat en del iallafall som jag tänkte lägga upp!

Idag är det förresten min och Christians dag!! 3 år och 11 månader har vi varit tillsammans idag!!<3 Älskar dig, hjärtat!!Nästa månad blir ännu mer speciellt då vi firar hela 4 år!! Mysmys!

Näpp, fram med kastrull och lökpulver! Potatismos nästa!!

Take Care!

1 kommentarer:

Anonym sa...

precis man har ju drömmar:) man vill att allt ska vara perfekt:D allt bra?
www.veronicagerding.blogg.se