Jaa, det blev kort och fin dag i skolan det här! Sköönt som skam! Hade bara psykologi och då såg vi på en del ur nån serie med John Cleese där han idag berättade om utseende och sånt. Intressant!! Om man tänker efter så är utseendet faktiskt viktigt, iallafall för mig! (Eller ja, det man har att jobba med iallafall...hehehe!)
Ytlig?! Jag?! Neeeesh! Haha! Klart att när jag blev kär i Christian så var det ju hans charm och omtänksamhet som jag föll för allre mest, men de snygga fotbollslåren och magmusklerna spelade en rätt fin roll också! (Det vet ju ni tjejor! Allt jag tjatade om var ju vältränade killar! Hehe)

Jaja, över och ut om det!!

Ska nu ta och stryka och vika ihop en del av tvätten jag fixade hos mor och far igår! För jag tror inte att min andra hälft kommer göra det direkt.... Ska fixa mat också! Vad det kan bli för spännande återstår att se! Orka masa sig iväg till Matmagasinet och handla...näääe, möjligen när Christian kommer hem!

Snart helg igen!!! Mys värre! Får se vad som står på tapeten då....

Nepp, dags att sätta på avsnitt 3 i serien med "Adam och Eva" Minns ni den??? Den är ju så söt!!! Nostalgi på hög nivå! Jag kommer ihåg att jag tyckte Alex var såå snygg! hahahaha!

Ta tag i strykningen också!!

Take Care!

0 kommentarer: