Här är jag igen!!! Har kommit hem från jobbet och sitter och myser ner mig i soffan! Ska gå ut och fixa ett par mackor med kalkonpastrami på tänkte jag.... Sååå gott!! Har inte ätit sen klockan fem och det börjar kännas i magen nu kan jag säga! Hehe!

Var ute på stan idag med mamma. Fikade och kollade lite på stan. Köpte ett vitt linne och en rosa kofta inne på H&M. Jättesöta!! Dom första vår/sommarplagg jag köper i år! roligt!! Sen åkte vi hem och åt lite innan vi skulle iväg och jobba båda två. Josefine kom förbi en sväng också... Iiiiiiiiiiiiiiiiiiih! Längtar till juni då jag blir moster!!! Är så nyfiken på vad det blir! Jäkla unge att inte vilja visa sin "bästa sida" haha på ultraljudet!! Men men, man får väl vänta och se!

Nä, nu är jag jättehungrig!!

Take Care!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det kul, jag köpte faktiskt en vårjacka idag :D
Tänkte att det är lika bra att slå till med en gång ;)
Puss

Anonym sa...

Thi hi, så mysigt att bli moster!! :D