Här sitter jag och sitter. Christian har precis åkt iväg till jobbet och jag sitter här och försöker få upp värmen. Var och kollade på fotboll imorse 08.00... Trött som en gnu, men upp kom jag, in i duschen, platta håret, sminka och sen iväg! Kameran skulle med för att ta lite kort till hemsidan. Fick till några riktigt fina! Moahaha! Kollade på matchen ihop med Petra och Linda. Rackeby mötte Kållandsö. Ojojojoj, pisk utan dess like fick dom små gulblåa! 6-0 slutade kalaset på! Christian gjorde första målet och Niklas tryckte också in två och gjorde även en assist.
Dock skadade Christian sig en bit in i andra halvleken. Han ännu svullna fotled vred han till igen och blev liggande. Suck! Så kan han knappt stödja på den. Men men, han får linda den hårt och pimpla alvedon så är han nog snart igång igen!
Nästa match ska vi iallafall ha med oss varm choklad!!!!! Haha!

Sen gick jag, mamma och Jossan ut på stan. Var och fikade på 3B och sen gick vi runt och kikade lite. Mamma köpte ett par byxor och en topp och Jossan köpte mjukisbyxor, tröja och en såååååå söt bebishandduk!!! Mwaa! Man blir ju helt kär bland alla barnkläder! Ojojoj vad man vill handla!! Hehe.

Sen åkte vi förbi den gula skylten för att köpa mat till Christian. Jag drog till med en hamburgare jag med. Och nu sitter jag här....!

Skickar ett personligt meddelande till Marika här för min mobil är inte riktigt med mig idag. Vi kommer upp till Stockholm på lördag nån gång innan tolv på dan. Sen åker vi hem på söndag vid tre-tiden. Med undantag från lördagkvällen som spenderas i Globen så har vi all tid över för dig vet du!!!!!! Klart vi ska ta och hitta på nåt!! Du som kan Sthlm också får ju guida oss småstadsmöss! Hihi! Den här gången kom jag faktiskt ihåg att du bor i hufvudstaden! Hihi!

Nu ska jag sätta på lite go musik och kika runt på nätet!

Återkommer!

Take Care!

0 kommentarer: