Nu ska jag snart hem till mamma och pappa en sväng. Mamma ska toppa mitt hår! Perfekt att ha en personlig frisör! Hihi. Mycket billigare!! Jobbade idag! 07.00 - 14.00. Gick bra. Nu är det bara fyra dagar kvar!! Sen drar vi till Stockholm! Sweeeet!!

Vad tror ni.... om man drar på riktigt sjukt hög volym på iPoden, kan man dränka Caroline af Ugglas skabb-sång då?? Hmm, ska försöka iallafall! Usch usch! Sverige! Hur tänker ni?! Ni vill verkligen skicka henne och hennes icke existerande sångröst till Eurovision?

Dom skulle lika gärna kunna skicka ner mig sjungande La Voix och jag skulle göra det tusen gånger bättre än när den glestandade gummistövelskärringen sjunger sin snällasnällasnällasnällasnällahållkäft!!

Nä fy!! Fram för människorna med sångröst och bra låtar!! Mina personliga favoriter ligger ju hos Måns, Malena, Alcazar, H.E.A.T och E.M.D!

Imorrn blir det jobba igen! Samma tid som idag. Är partysugen på fredag förresten!! Någon som är på mer än mig?!?!?!

Take Care!

2 kommentarer:

Anonym sa...

tjabba! jag håller verkligen med dig. hur fan kan stövvelkärringen gå vidare? men så är det ju varenda år... men heja måns! puss puss / Frida

Emilia sa...

Tack och lov! Hon är verkligen INTE bra! :P

Fest på fredag... kanske de :) Men skulle du inte till Sthlm då?

Puss