Nu ska jag snart bege mig ut på stan med mor och syster här! Eftersom min Christian Aguilera-parfym i princip är slut så tänkte jag köpa mig en ny! Ska kolla priset på "Bali Dreams" som jag köpte när vi åkte till Marmaris. Den är så underbar!! Ska använda mig av presentkortet jag fick av broder Tuck och Stina när jag fyllde år!

Intressant vetande va??

By the way: Hurra för att Magnus och Annika vann igår!!!! Bort med den där dryga jävla Bagge! Usch! Måste vara ett lyckoår för mig när det gäller såna tävlingar. Först vinner Malena melodifestivalen och nu vinner Samuelsson Let's dance! Haha, kul när det går som man vill! Är väl kanske mina lyckotankar som gör det!

Nu ska jag in och platta håret och borsta tänderna och sen vänta på att pappa kommer och hämtar mig! Sen klockan ett blir det fotboll! Kaaaallt, men ack så trevligt!!

See ya!

Take Care!

0 kommentarer: