... sitter tre pojkar och stör!
Hehe, nädå, det är väl inte så farligt! Christian, Jonas och...Alex!! Ajjemen! Stockholmskillen är hemma på visit i storstaden Lisch! Kul att se honom igen! Senaste gången var väl studenten eller nåt tror jag! Hehe! Jaja, spelar fotboll på X-box gör dom iallafall, så lite högljutt är det!

Duktig har jag varit nu iallafall och strukit alla kläder och vikt/hängt in i garderoben, plockat iordning i lägenheten och diskat! Nu sitter jag och pluggar inför redovisningen imorrn! Bara lite smått, det mesta är ju bara sunt förnuft tycker jag! Men kan ju vara liite förberedd för en gångs skull!

Har bara redovisningen imorrn och sen börjar min helg!! Gött som satan! Sen går vi en vecka till och sen PÅSKLOV!! Man får njuta av att vara student så länge det varar. Även om det kommer bli en hel del plugg då vi har både prov i psykiatri och muntlig redovisning i psykologi efteråt. Men men, sånt är det!!

Funderar på att klicka hem nåt litet fint från Nelly sen.... Fick ju in pengar idag och det är faktiskt fri frakt hela veckan. Nåt litet fint linne kanske man kan hitta såhär i vårtider!! Jeje, får väl se!!

Ett tips: Den här länken leder er till "Johan Glans: World tour of Skåne" Den måste ni bara se!! Underbart! Jag skrattade så jag grät i min ensamhet!!

http://www.youtube.com/watch?v=Ym2lFxTMJe4&feature=PlayList&p=29E123CAAF173C15&index=0&playnext=1

Take Care!

1 kommentarer:

Lovisa sa...

Haha klart man minns Eva & Adam. Det roliga är att jag sa till Frida när vi åt förut att jag va så himla sugen på att se på Fyra födelsedagar och ett fiasko :D "Tjenare Douglas!"
Och btw, Glans kommer ju från Eslöv, så kan ju nästan säga att jag känner honom ;)
Puss Lovisa