Då var det dags för en update här! Nu är jag frisk!! Mådde lite läskigt igår morse bara, sen blev det mycket bättre och på kvällen kände jag inget och har inte gjort idag heller. Skönt!! Ringde praktikplatsen förut för att berätta att jag jag jobba imorrn igen, men tji fick jag! Hehe, fick snällt hålla mig hemma en dag till. Det är ju 48-timmarsregeln som gäller när man har varit magsjuk.
Klart jag förstår att dom inte vill bli smittade eller att jag smittar ner boende eller anhöriga, men då är det ytterligare en dag jag måste ta igen sen! Meeeen, så är det!! Är ju bara att ta igen nån annan dag. Får antagligen jobba den här helgen som kommer istället så det löser sig.

Jaao, har inte så jättemycket att berätta då jag inte gjort så mycket. Har ju i princip bara legat i soffan. Igår bytte jag dock från våran soffa till mamma och pappas. Hehe. Kollade på Beck-filmen och sen hem och kolla på Dexter! Det måste vara en av dom bästa serierna som gjorts!! Älskar den!! Men nu ligger Christian ett avsnitt före mig, så jag ska ta igen det nu ikväll när grabbsen spelar x-box. Alldeles för mycket testosteron för en ensam tjej....

Nope nu får det räcka! Annars kommer jag bara flumma iväg.

Take Care!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej:)
skönt att vara frisk va?:D ja vist är de fina haha:)
ha de bra gumman
puss
www.veronicagerding.blogg.se

Terese sa...

Visserligen ser jag dig ju snart men du måste uppdatera mer!! Jag struntar i om du jobbar mycket, skriv!!! Puss :)

Anonym sa...

Vad har hänt med uppdateringen gumman? :P Hihi... Vill ju läsa! :)