Tänkte att jag skulle dra till med en liten nätt och billig önskelista här:

Just nu vill jag ha följande:

Ett par nya jenas, gärna från Miss Sixty
En massa tunikor och linnen från Nelly
Skor! Gladiatorsandaler, högklackat, ballerina; ALLT!
En grym bikini
En netbook, vit eller rosa
Långt hår
Iskall sambucca i solen på balkongen
Rosa öronproppar till iPoden
En två-veckorssemester till Alanya
Nya blommor i fönstrena
En ny lägenhet, gärna en 3:a
Fotbollsderby mellan Rackeby och Kållandsö i solen på Hagavallen och så får Kållandsö stryk med sisådär tvåsiffrigt!

Vad tror ni?? Kan jag få igenom nåt utav det? Hehe, får väl se! Nåt ska vi väl kunna ordna!

Var en sväng på Överby idag med mamma, Christian och Jonas. Var trevligt! Bara mamma som shoppade dock! Hehe, mitt kort är ganska tomt just nu tyvärr! Men kommer nya pengar på onsdag som tur är!!

Nu ska jag hoppa in i duschen!!

Take Care!

0 kommentarer: