Sitter och lyssnar på "La Voix" och bara njuuuuter!! Bästa låten på länge! Mmm, I like!

Har jobbat klart för dagen och väntar på att Christian ska komma hem så vi kan knalla fram till stan. Ska shoppa lite inför helgen! Christian behöver en ny outfit! Även jag egentligen, men jag blir glad om jag hittar en kjol! Vill ha!

Har egentligen inget alls att skriva...... Är två dagar kvar på praktiken nu! Gött som satan!! Imorrn slutar jag 14.00 igen men på fredag gör jag en riktig glidare: 07.00 - 12.00 Sköööööööööööööööönt!!!!

Sen drar vi som sagt till hufvudstaden! Nice nice!

Näe, jag är ledsen, men har inget mer att komma med! Håll till godo så länge så uppdaterar jag sen om vad som inhandlades på stan!

Take Care!

1 kommentarer:

Anonym sa...

fuskigt vill med åka till sthlm fast jag ska nog dit i maj med skolan hehe tingshuset och en bellman vandring hur kul är det? ne blir nog tingshuset men bellman vandringen tänker jag skippa för shopping:D
puss
veronicagerding.blogg.se