Haha, lyckades hitta webcamen på datorn förut! Sicka flashbacks man får! Som jag och Sanna satt och fjollade oss framför camen och tog "jättesnygga" fjortisbilder! Haha, underbart!!
När jag och Christian pratade på msn innan vi blev ihop så tog jag massor av webcam-bilder och skickade till honom. Vi har diskuterat det nu i efterhand varför vi inte pratade via webcamen istället?? Hehe!

Idag har jag varit barnvakt åt lilla ullegulle och haft mys med henne! Fick några pussar och kramar idag helt oförhappandes sådär! Gullunge!<3

Sen kom jag hem och satte igång med sovrummet! Köpte nya gardiner på Ullared och en ny lampa som ska upp! Men först ska det rensas ordentligt vid sängen på trasiga x-boxspel, resväskor, träningskläder, sänglampor och annan bröte som legat och skräpat alldeles för länge!

Snart börjar tvättiden också så måste sortera lite... Finns det nåt tråkigare?! Men så är det!

I helgen fyller jag ååååår!!!!! Ska bli en kanonhelg; det har jag bestämt!

Take Care!

Jag var bättre på cam-poserna när jag var yngre.... Men det ska väl ge sig!

0 kommentarer: