Så var det söndag igen då! Har varit och röstat idag och stört mig på alla människor som anser att det här med röstning är megasuperextremhemligt!! Suck... Dom stod ju och plockade med sig alla röstsedlar som fanns bara för att ingen skulle se vilket parti dom skulle välja. Vad är det som är så hemligt, undrar jag??
Aja, kön var aslång och tid tog det, men sen var det bara att kryssa de namn jag fått tips om och lämna in och så var det klart! Sweet! Nu är det bara det spännande avgörandet ikväll som väntar! Ska kolla för första gången! Utom klockan nio, då är det Irene Huss-filmen som tar över!

Sen åkte jag och mamma och hämtade upp Petra och åkte för att se Rackebys b-lag möta Mellby. Resultatet blev lika, men folk är inte överens om om det blev 3-3 eller 4-4. Hehe, så kan det gå!

Igår piskade a-laget upp Essunga med 11-0. Lite lagom siffror sådär. En riktigt lätt och rolig match. Trökigt dock att sitta och kolla själv, men har vant mig lite nu. Och man koncentrerar ju sig på spelet på ett helt annat sätt också. Nästa helg möter dom Larv. Samma dag som vi skulle åka till Liseberg.... Triiiist!

Men det är bara två matcher kvar nu och Christian blev utvisad förra gången dom mötte Larv så han vill ta revanch nu, så jag får svika tjejerna tyvärr. Ska gå fotbollslös i flera månader sen, så vill suga i mig dom här matcherna nu! Hehe!

Jag och Christian hade by the way världens mysigaste kväll/natt i fredags! Vi åt smarriga räkmackor och pimplade Baccardie vattenmelon-drinkar! Satt på golvet och lyssnade på fin musik, drack drinkar och pratade fram till halv fem på morgonen! Bara vi två. Det var så mysigt!! Pratade en massa skit och skrattade, blev lite allvarliga, skrattade igen och pratade ännu mer skit! Älskart! Och älskar Christian!<3

Nu blev det mycket text här. Väntar på att Christian ska sluta jobba så han kan åka och rösta! Sen ska vi åka och köpa smörgåstårta som vi ska ha med imorrn! Ska dra med mig honom ut på en promenix också! Sen blir det mysrys ikväll med valvaka och IH-film!

Take Care!

0 kommentarer: