Äh, tog en dusch och piggnade till. Vi kör inköpslistan från Ullared direkt:
  1. Fyra färgglada diskborstar! (10 kr för alla fyra! Kap!)
  2. Brödpenslar
  3. Kortlek
  4. Kollegieblock
  5. Tändare
  6. Disktrasor
  7. Tops (500 st för 5 kronor! Kap!)
  8. Rosa blingbling-öronsnäckor till min iPod (Ja, jag har fortfarande en sån gammal sak!)
  9. Desinficerade våtservetter
  10. iPhone-fodral
  11. Film "The host" (29 kr för en skräckfilm - ja tack!)
  12. Hårfärg
  13. Parfym (39 kr och den luktade underbart!)
  14. Fälgrengöring
  15. Två duschcreme till Chris my husbaaand
  16. Hårspray och två inpackningar från Bobby
  17. Lampa
  18. Julklapp till pappa
  19. En pocketbok ur en serie som Christian älskar
  20. Sockar
  21. Boxershorts
  22. En liten födelsedagspresent till hemlig!
  23. Plattång
  24. Smörknivar
  25. Gardiner till sovrummet
  26. Xbox-spel Halo
  27. Toblerone
  28. Luvtröja att träna i till mig
  29. Nitskärp och kostymskärp till Christian
  30. Tandborstmugg
  31. Snygg diskmedelsflaska
  32. Tre "popcornskålar"
  33. Födelsedagspresent till Erica

Tror jag fick med allt... Det ligger utspritt över köksbordet som jag sitter vid så har nog fått med allt! Hade en supermysig dag och Ullared var grymt!! Hade kunnat handla tusen gånger mer; allt är ju så billigt!!!! Men man får stilla sig! Är ju tyvärr inte ekonomiskt oberoende... Buhu!

Mamma shoppade en hel del också. Kläder och leksaker till Aylin och lite saker till nya bebisen!<3 Och en massa annat såklart. Christian köpte ett par grymt snygga Converse-skor inne på Scorett också! Trodde aldrig jag skulle kunna övertala honom att använda dessa "estet-skor" som han säger. Men se så bra det gick! Hihi.

Mysdag med två av de bästa människorna i mitt liv! När vi kom hem åkte jag och Christian till Stenhammar för att planera utlandsresa med hans familj/släkt! Vi blir 20 personer som ska åka till Turkiet! Alanya 2011!!! Yey!!! Ska bli roligt!

Näe, nu börjar allt ögonlocken klippa lite... Dags att kasta in handduken för den här gången!

Take Care!


0 kommentarer: