Snart fyller jag år!! Wiiie! Inte för att det känns megaroligt att fylla 23 direkt... Skulle hellre fylla 20 eller nåt annat bra år, men men! Det är alltid roligt att fylla år ändå!

Har ränt runt på stan och kikat efter braiga presenter som man kan tänkas önska sig. Har hittat ett par stycken! Dock inte så billiga tyvärr men man kan ju alltid hoppas! Avgudar verkligen parfymen! Nu när inte Miracle Forever verkar säljas längre så får man hitta en ersättare, och den är inte trökig kan jag säga!

Mina träningsskor har jag tappat bort också (dessutom köpte jag dom för typ sex år sen) så det var jag och Christian ute och kollade på idag. Hittade dessa jättesnygga från Nike som jag blev lite sugen på. Jättesköna och snygga! Matchar min vindjacka jag köpte i somras, ett extra plus!












Näe, dags att fortsätta med städningen nu! När Christian kommer hem ska vi äta räkmackor och smaska på den nya Marabou-chokladen!

Imorrn blir det nog en sväng på stan innan det är dags för match mot Essunga! Vet icke vad som händer på kvällen dock... Får väl se!
På söndag är det b-lagsmatch mot Mellby och så ska man rösta såklart! BLÅTT BLÅTT BLÅTT!! Ska för första gången i mitt liv se valvakan också! Spännande i år!!
På måndag åker vi till Ullared! Christians förslag som jag och mamma nappade på! Har bara varit där en gång, men var så liten så jag kommer inte ihåg nåt! Ska bli jätteroligt!

Hepp, städa var det ja!

Take Care!

0 kommentarer: