Jaa, matchen igår slutade väl helt okej! 6-0 är inte trökigt! Härligt att Berg fick sätta sista målet! Det var riktigt snyggt! Me like!

Idag ska jag och Christian kolla på hus! Jaa, ni läste rätt! Hus! Vi! Haha, det trodde jag inte skulle hända de närmsta tio åren, men se så det kan bli!

Christian har varit sugen sen jag fick fast jobb, och nu när Jonas och Stina köpte sitt hus så har suget ökat ännu mer! Hihi. Och jag skulle väl inte säga nej heller direkt... Ska man ta lån till ett hus kan man ju öka på det lite till och låna pengar till andra grejer också....!;) Hehehe...!

Ska bli kul att gå och kolla iallafall! Sen blir det fotboll ikväll! Rackeby - Örslösa! Rolig match! Får inte med mig nån som vill kolla dock... Så trökigt att sitta själv och kolla. Men men, så är det! Ska messa runt till lite fler och se om jag får nån lyckoträff nånstans!

Nu luktar det mat nerifrån köket! Blomkål och broccoligratäng blir det! Underbart gott!

Take Care!

0 kommentarer: