Faaan vad sur jag blir! Vill ju se mer mer mer av "Spartacus - blood and sand" men sidan vägrar samarbeta med mig så det går ju inte att tanka ner... Buhu! Aja, jag har ju fortfarande inte sett hela andra avsnittet så jag får väl kolla på det i värsta fall. I-landsproblem! Men jag har blivit besatt! Sånt här ska mina barn få se istället för barnprogram! Hehe, närå! Bara skämtade!

Helgen var finfin och bestod av både fest och fotboll! En iskall och regnig b-lagsmatch mot Söne som slutade med 8-1 till Rackeby! Gött! Två mål av Christian, bäst som alltid! Sen på kvällen blev det fest hos Petra! En supertrevlig kväll! Gick dock inte ut... Vi kom till Stadt, såg kön och vände om! Haha, jag har blivit allergisk mot köer!


Tänkte gå till Torngrillen och äta! Sista gången innan de skulle stänga... Men när vi kom dit och såg DEN kön. Längsta ever! Näe, då vände vi igen! Knallade hemåt och la oss i sängen för att ha en "pratnatt" som förra helgen, men vi stensomnade med en gång! Haha. Trötta som bara den!

Igår var det a-lagsmatch mot Larv; serieledarna! Nagelbitarstämning! Men efter fem minuter satte Robban första målet och sen rullade det på. Spelet stämde perfekt och allt var super! 5-1 till Rackeby slutade kalaset på och serieledarna var krossade! Underbart! Nu väntar matchen mot JK10 till helgen och en vinst där och Rackeby blir trea! Inte dåligt alls och riktigt spännande!

Hepps, nu ska jag se om jag kan få ner nåt avsnitt eller om jag ska kasta datorn åt helvete!

Take Care!

0 kommentarer: