Förlusten mot Mellby idag var inte top notch direkt... Förnedring med 4-1. Men straffen som Mellby tilldelades räddade Landahl riktigt snyggt! Hatten av! Förra matchen räddade Ingebäck också en straff, andra räddningen i rad alltså! Gött!
Rackeby fick också en straff som Jonas satte säkert! Eller ja, returen satte han iallafall! Hehe!

Christians skor fungerade finfint iallafall. Skönt det. De första han köpte var tydligen värdelösa, iallafall av att döma av hans fossingar!

Trodde jag skulle mötas av ett ilsket bi hemma efter matchen, men icke! Mysigare person får man leta efter! Naw, hjärtat! "Du är mitt bästa fan på kanten" Klart jag är!! Alltid där och alltid nära dig, you know!<3

Fick ändock spendera kvällen i ensamhet då Zlatan spelade sin första match med Milan ikväll. Det är ju den största händelsen i fotbollshistorien sen...sen...sen han spelade sin första match med Barcelona! Suuuuuuck... Tål inte den dryga jävla människan! Sparka'n ur landslaget!

Christian åkte iallafall och kollade på den matchen ihop med fotbollsgrabbsen. Roligare att se den med dom än med mig... Hehe.

Imorrn är det B-lagsmatch som gäller och sen jaaaa... Får väl se. Är fruktansvärt sugen att gå på bio, men det går ju inga bra filmer. Vill se "Vampire sucks" men den kommer ju aldrig hit. Trist!

Nu ska jag fortsätta kolla runt bland alla kanaler och se om det finns nåt att kika på denna sena timme!

Take Care!

0 kommentarer: