Har testat min nya hårinpackning från Bobby's precis. Hans hårgrejer SUGER!!! Mitt hår blir som svinto av shampoot, balsamet biter inte alls och inpackningen kändes bra när jag sköljde ur den men när jag skulle borsta håret var det asatrassligt! Skitprodukter rent ut sagt!
Älskar dock mitt Wella-shampoo! Luktar jättegott och gör mitt hår superblankt och fint! Billiga grejer behöver inte alls vara sämre än dyra!

Christian är iväg och tränar och jag sitter nyduschad i min morgonrock i soffan. Vi ska ta en sväng på stan sen för att kolla efter födelsedagspresent till hans mamma. Christian är bäst på att hitta presenter till mig; sen vi blev ihop har han köpt alla presenter själv utan nån hjälp! Och jag har blivit lika glad och överaskad varje gång. Som om han kan läsa mina tankar!

Men när det kommer till nån annan... Då är han hjälplös! Haha! Eller lat kanske. Får se om vi kan hitta nåt fint!

På söndag är det sista seriematchen också... Är nervös redan nu! Vinner Rackeby blir dom trea! Måste ju upprätthålla traditionen liksom! Hihi. Sen är fotbollen över för i år.... Snyft! Vad ska jag förgylla helgerna med nu då?

Får se fram emot årsfesten den 20e november! Den är alltid lika underbart rolig! Och i år har jag kommit på ett perfekt pris! (som inte kommer uppskattas av vinnaren dock! moahahaha!)

Dags att blåsa håret!!

Take Care!

0 kommentarer: