Förkyld som en gnu och har fortfarande saltvattensmak i munnen... Mamma hade nämligen inget nosspray hemma (hon gav den till mig igår nämlich) så jag fick ta det hon hade; saltvattenlösning. Hjälper naaaada! Mer skonsamt mot nosen och inte beroendeframkallande må hända, men hjälper gör det fan inte! Tog slut på nästan halva flaskan! Haha.
Mamma själv kurerade sig med te och en liten raki! Det sistnämnda smakade jag också på! Mmm, gott!

Christian hämtade mig förut och hade köpt både nässpray och Ipren! Sötnos där! Han tar hand om mig när jag är sjuk. Jaa, annars också såklart! Men extra nu. Han är hård på fotbollsplanen men en liten mjukis hemma! Perfect match! Vissa är ju lika mesiga på planen som utanför. Guud så manligt...Not!

Nu ska jag borsta mina tänder med äcklig Sensodyn-tandkräm och sen skölja med bakteriedödande grejer. Min tand har nämlich spruckit och gör rääätt ont. Jeje, bara att hålla ut till 19e oktober då jag ska dit. Dyyyyyrt!

Krypa intill C nu och soooova!

Take Care!

0 kommentarer: