Gudars vad tvätt vi har samlat på oss! Om det är några som är i stort behov av en tvättmaskin (undantag från min kära syster som är i ännu större behov!) så är det vi!! Sen vi flyttade hemifrån har vårat största problem varit just tvätten. Vi suger på att boka tvättider vilket resulterar i att tvättkorgen blir överfull och vi får använda kläder vi inte ens visste vi hade! Haha.

Det är ordnat så fint i badrummet så vi kan ha en tvättmaskin, grejen är bara att få får vi slänga ut badkaret. Jag har inget emot det men Christian är lite kluven. Suck! Aja, jag ska nog övertala honom på nåt sätt!

Nu är sovrummet rensat och jag ska sätta igång med att stryka gardiner!! Stryk-galning som jag är så ser jag fram emot det! Älskar mitt strykjärn! Ni som inte har något; hur överlever ni?!?! Tell me!

Take Care!

0 kommentarer: