Igår var det utgång på ingång som gällde! Hade en liten miniförfest här hemma med Petra, Emma och Frida! Underbart roligt! Särskilt när Frida berättade om att hon hade satt sin hund på dagis! Trodde jag skulle dö av skratt!!! Haha, du är så söt!
Satt och drinkade lite och pratade en maaaassa! Fick ett roligt telefonsamtal av Veronica också!

Sen skulle vi till Stadt och Frida och Emma skulle cykla medan jag fick skjuts av Petra! Snällt! Tog svängen förbi Oscars inflyttningsfest och hämtade upp tre partyglada människor också!

Sen in på Stadt och dansade och hade asroligt resten av kvällen! En av de bästa kvällar ute på länge! Fick dock gå barfota hem eftersom mina fötter hade dött av mördarklackarna... Så nu är dom kolsvarta trots ihärdigt skrubbande i duschen! Hehe.
Nu ska jag åka till mor och far och äta smörgåstårta som blev över från kalaset igår! Yammie! Sen blir det fotboll på Degeberg då Rackeby möter Järpås! Underbar match! Hoppas att Petra hinner komma och se en smula av matchen så jag slipper sitta där ensam och glo... Hehe. Inte lika roligt att skrika åt domaren då! Hehe.

Hepp, över och ut!

Take Care!

0 kommentarer: