Sååå, vilka har varit bäst ikväll då?!?! Jomen det är väl självklart: E.M.D och BWO. Såklart!! Än så länge vet jag att E.M.D. är säkra i finalen men nu fick jag reda på att BWO ska duellera mot....ååå, spännande...vilken......... mot.... mot........mot..... Molly Sandén. Jao, då kan man väl nästan räkna ut vem som kommer gå vidare, men man ska aldrig säga aldrig!
Christian ska nu iallafall ringa och rösta på Fredriks låt, You're not alone med BWO. Den måste ju vinna över hennes låt. Tyckte den var lite tråkig...dock byter jag gärna sångröst med flickan!!

Nu får vi vänta med spänning på vem som ska gå vidare..... Återkommer
.......

Näääe fy fagerlöv!!! Så gick lillflickan till final!! Det var helt enkelt inte rätt... det var det inte!! Den skulle aldrig nånsin hålla i Eurovision. Det skulle däremot BWO. Som sagt, man ska aldrig säga aldrig!

BWO kommer möta Lili och Susi i andra chansen. Där borde lillflickan ha hamnat. Suck... näe! Nu blir jag besviken på svenska folket!!! Jeje, så kan det bli!

Nu har jag iallafall pimplat coca-cola och blåbärssoppa. Hoppas att magen blir bättre utav det. Var ingen höjdare att ringa imorse och säga att jag var sjuk. Så grymt pinsamt! Men efter samråd med mamma så var det rätt beslut. Och min handledare tyckte så med! Tack gode gud för så snälla handledare säger jag bara!!

Men på tisdag är jag på't igen! Hoppas jag!

Näää, nu kallar toaletten....Ska inte äckla er mer med det! moahahaa!

Take Care!!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Du, frågan är ju hur den där gubben eller Molly med för den delen, kunde gå vidare före Velvet? Det undrar jag :D
Å jag tror jag måste gå å spy nu, inga mer äckelheter tack ;)