Nu är jag mätt och belåten! Jag och Christian smaskade i oss tacos och chokladglass framför den sprillans nya filmen "The mutant chronicles" (hur det vill stavas!) Riktigt bra film! Manlig om inte annat! Men rekomenderar inte att äta samtidigt som man ser den! Hehe.
Blev sugen på att kolla på när Christian och Niklas spelar Gears of War när vi kollade på filmen. Den påminde om det spelet och det spelet är som en film! Enda spelet som är kul att sitta och kolla på när dom spelar! hehe

Imorrn är både jag och Chris my husbaaaand lediga! Men Christian får klara sig själv för jag har plaaaaner!! Hihihihi! Det är ju en speciell dag för grabben på fredag!! Hela 22 år fyller han! och han har ingen aning om vad som händer! Moahahahaha!

Näe, nu blir det snart dags för sängen! Jag är trött som en gnu!

Take Care!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är utmanad i min blogg:)
www.veronicagerding.blogg.se

Anonym sa...

tack så mkt:) jag hoppas det blir kul det här:) kan inte låta bli att skratta varje gång jag läser chris my husband haha ad roligt ju. tänker på hej barberiba de gjorde det så himla bra:)
puss
www.veronicagerding.blogg.se

Marika Leijon sa...

Hahahahahaha !!! Chris my husbaaaaaaaand :D HAHAHAHAHA!!!! FAN va det var roligt! Älskar henne <3