Varför sitter jag här när jag egentligen borde plugga?! Ja, det kan man undra! Hihi. Nä men sån är min pluggstil; börja sent! Då lär jag mig som bäst. Även om alla rediga personer säger att man måste börja flera veckor i förväg. Eee, not!Har en fruktansvärt soft inställning till skolan måste jag säga. Min filosofi är: Allt ordnar sig! Och det gör det ju också! Förra terminen stressade jag och Elin som idioter och trodde inte vi skulle hinna allt, men jodå, det gjorde vi! som sagt, allt ordnar sig!
Men nu skulle jag behöva ta tag i Socialpsykiatrin alltså! Får göra det!

Kollade förresten på "Disaster Movie" förut! Moahahaha! Rekomenderar starkt! Dock såg jag bara halva för jag råkade somna! Så trött var jag! Men ett tips är ju att kolla på "Cloverfield" "10 000 BC" och lite såna filmer innan. Annars lär ni sitta nollställda kan jag säga! Eller iallafall inte fatta det roliga! För er som älskar High School Musical så finns det ett vackert inslag därifrån också kan jag säga! Haha!

Näpp, socialpsykiatri var det!

Återkommer!

Take Care!

1 kommentarer:

Anonym sa...

tack så jätte mkt gumman:) lycka till med läxorna:D
puss på dej
www.veronicagerding.blogg.se