Japp, testosteronfyllt är det i den här lägenheten ikväll. Broder Tuck, Niklas och Christian spelar fotboll på x-box så testosteronet flödar, ljudnivån är hög och koncentrationen är på topp! Jag lovar att om jag skulle falla ihop här på golvet så skulle Christian säga: "Vänta lite....jag ska bara lägga den här hörnan...." Moahaha!
Nä, men nu har ju sportlovet börjat och jag är ledig så dom får så gärna spela så! Bara när jag börjar tidigt som det kan vara störande att inte få somna förrän vid tre på natten.

Grabbsen var hungriga och köpte kebabtallrik från Miami. Jag gillar inte riktigt deras grejer så jag avstod. Istället var Christian så snäll och köpte choklad till mig!<3 Du vet hur man gör mig glad! HIhi!

Jag är sugen på att shoppa!! Alltså gå ut på stan en dag och hitta snygga billiga saker! Men jag har haft riktig torka på det nu det sista. Det senaste jag köpte var en svart kjol och ett baslinne från Gina Tricot. Inte så mycket nytt och fräscht inför våren direkt.... Nää, får hoppas det vänder!! Vill bli en shoppinggalning igen! Hihi.

Imorrn ska jag träna på Friskis ihop med mamma! Japp! Hon ska börja styrketräna! Wiiie! Kul ju! Hon kanske är starkare än mig....då går jag hem! Hehe!

Nää, nu ska jag fortsätta läsa min Klick!-bilaga med schlagerspecial. Dreggla lite över Ola, Måns, Martin Rollinski och E.M.D. Hehe!

Take Care!

0 kommentarer: