Nu ligger både jag och Christian i soffan och är allmänt sega. Ingen är bakfull dock som tur är, men man är ju alltid trött såhär dagen efter kvällen före! Hihi.
Men kul hade vi!! Så roligt att alla kunde komma! Kändes nästan som festerna under gymnasietiden... Dock saknades ju Terese, Marika och Lollo! Men det ska vi väl kunna åtgärda när Terese kommer hem!! Hihi.

Niklas kom ju iallafall med den mest klockrena kommentaren:

Mathilda: Men om du Niklas skulle vara blind och så säger Christian att den tjejen Niklas ska du stöta på för hon är riktigt het. Skulle du inte göra det då?!

Niklas: Nää, jag skulle inte lita på Christian för vi har inte samma smak när det gäller tjejer!
Mathilda: Vad fan?!
Niklas: Oooo, det där lät illa....!

Haha! Roligast igår kan jag säga! Tack Niklas för att du på ett mycket fint sätt uttryckte dig om mitt utseende! Hahahaha! Det är min granne det!

Nu måste jag springa och göra mig iordning!! Ska hem till mamma och pappa snart. Pappa fyller år idag! Hurra!!!!!

Så det blir mat och fika heeela kvällen! Hihi!

Återkommer senare!

Take Care!!

0 kommentarer: