Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa och printar lite! Kusin Johanna är hemma på besök i ett par dagar och kom förbi hit på fika!! Kul att se henne igen! Var ungefär 100 år sen sist! Hihi.
Jobbade idag igen! Eller ja, praktiserade då! Gick riktigt bra! Men under "dötiden" mellan frukost och lunch och mellan lunch och min hemgång så är det seeeeegt som sirap!
Händer ingenting och det finns inget att göra. Idag gick jag och en av mina handledare, Helen, runt och gjorde rent rakapparater och pratade. Haha! Så kul kan man ha!

Nämen praktik är aldrig roligt, det kan man inte påstå, men personalen är jättegulliga och trevliga så det kan man definitivt inte klaga på! Sen att knalla upp 05.00 alternativt 05.30 på mornarna och sen gå i isande kyla i 25 minuter, det är tungt!!! Men!! Nedräkningen finns alltid med! Nu är det bara 15 dagar kvar!

Imorrn och på fredag är jag iallafall ledig! Skönt!! Och idag är det ju min och Christians dag! 3 år och 10 månader!<3 Och eftersom Christian börjar sent imorrn så blir det filmtajm ikväll! Känner för en riktig skräckis jag! Igår kollade vi klart på sista avsnittet av Dexter! Gryyymt spännande!! Fantastisk serie! Inte för att jag förstår hur nån kan tycka att den grabben är snygg, men han kan konsten att sätta dit elaka människor! Hehe!

Senare ikväll ska Christian iväg och träna fotboll och då tänker jag fortsätta kolla på "Hem till Midgård" som jag påbörjade igår! Jajajajaja, jag har en fruktansvärt låg humor! Men jag bjuder på en underbar dialog mellan två idioter från serien! (Ni som sett den känner igen det kanske, ni andra....aaa, le lite iallafall!)

- Men nu när munken ska offras så får vi ju slut på mjöd!!!

- Nej, vi får slut på MUNK! Det är inte mjödet som ska offras, det är munken!
- Och vem gör mjödet då, mushjärna?
- Det vet jag inte, men jag antar att du ska berätta det, herr Jag-vet-allt-fast-jag-ser-ut-som-en-bäver!!!

Det är tvättäkta Mathilda-humor!! Haha hahah haha hahaa och ...... haha!

Take Care!

1 kommentarer:

Anonym sa...

0500?! du är galen. jag går upp 40 min innan jag ska gå hemifrån typ:P och jag börjar åtta varje dag. det är lyx;D