Usch vad lullig jag känner mig i huvudet just nu! Beror nog på att jag inte ätit på länge....Får ta och göra det. Sitter här och stör mig på att der är tusen timmar reklam på alla kanaler... Triiiist!

Har haft en trevlig dag på stan! Först ut med mamma som skulle köpa present till Christian. Gick och fikade också. Mysigt! Sen gick jag och Elin fram på stan. Hjälpte henne att shoppa present till Thomas som fyller år på söndag! Tog en räksallad på 3B också. Göööött!

Har verkligen ingenting att blogga om just nu känner jag. Men kan ju varna er att v. 8 - 11 blir en jävla massa gnällande här iallafall! Praktiken är då! Har smärre dödsångest inför den kan jag säga!! Nervös som en gnu! Ska ringa dit imorrn och kolla när jag ska vara där och så.

Jeje, nu ska jag fixa nåt att äta!!

Take Care!!

0 kommentarer: