Nämen gudars skymning vilken dålig bloggerska jag är! Hehe, det blir ingen blondinbella av mig inte! Ledsen för detta! Tänkte dra en liten resumé om vad som har hänt dom senaste dagarna!

I fredags då så var det dags för Christians överaskningsfest!!! Gick upp klockan sju på morgonen för att städa och fixa tårta! Det var så roligt!! Trots att jag gick upp så tidigt så fick jag stressa som ett as för att hinna sen i slutet! Haha. Sen blev klockan tjugo i sex. Kvart i sex SENAST hade jag sagt till alla! Men det var bara Åsa som höll tiden! Hehe. Men alla hann komma innan sex ändå, utom Lollo och Petra! Haha! Ni är för tossiga, flickor!!

Sen kom Christian och han blev mött av skönsjungande kompisar och en tårta med 22 ljus i!! Tror han blev ganska glad! HIhi. Sen blev det feeeeest!! Och paketöppning såklart! Av mig fick han en spelfåtölj! Den kan han koppla in till x-boxet och så har han högtalare och massor med sån bröte i! Hehe, en riktig leksak alltså!

Sen blev det som sagt fest!! Shottade sambuca, hade intima samtal i soffan, lekte med schlagerkit... jaaa,festade på helt enkelt!!

Sen gick vi till Stadt! roligaste på länge!! Ja, jag är ledsen, men fredagar är fan roligare än så länge! När vi är ute på lördagar så verkar alla känna massor med personer, medan jag inte känner igen nån!! I fredags hälsade jag på hur många som helst. Såg b.la. mitt ex.... inte fullt så roligt!! Men ändå!! Träffade Jimmy!!!!! Ååå, så längesen jag såg honom!! Det var roligt!!

Vandrade ihop med Niklas och Linda till Torngrillen, där vi skiljdes åt! Jag och Christian köpte mat och gick hem och åt och stenslocknade efter det!

På lördag var det ju Alla Hjärtans Dag!! Myyyyys!! En liten present fick jag allt.... eller, liten och liten! Fick värmespolar från Babyliss!!!! Har velat ha såna så länge!! Tack älskling!! Du är bäst!!

Hade schlagerkväll på kvällen sen för mina föräldrar och för Christians. Det var roligt!! Röstade fram Måns och H.E.A.T till finalen!! Yey!! Diggade även Markoolios låt och Amy Diamonds!

Igår hände inget speciellt så.... Var bedövad av ångest inför idag, så jag flöt mest bara med! Hade lite mer kalas för Christians släkt och så, sen åkte vi hem till mamma och pappa för Christian skulle kolla på fotboll som gick på canal+. Sen hem och försöka sova... gick inget vidare! Men fick sova ett par timmar iallafall.

Sen var det då praktik idag!! Gick över förväntan bra måste jag säga!! Lite tråkigt att det är en bit att gå, men det ska nog ändå fungera tror jag! Mina handledare verkar bra iallafall! Nu är den värsta ångesten dämpad iallafall! Bara 17 dagar kvar nu! HIhi. Börjar nedräkningen!!

Nu ska jag hoppa in i duschen så slipper jag det imorrn när jag börjar klockan sju!

Take Care!!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hörredu Mathilda! :P Jag och David va inte sena och Elin och Thomas kom ju innan oss, så det va allt fler än Åsa som höll tiden ;) Eller så går våra klockor olika, hehe :)
Hoppas allt är bra :)