Sitter här och drömmer om en utlandsresa! Som vanligt så lockar ju Alanya mest! Mmmm, älskar älskar! Christian vill dock se nåt nytt. Helst vill han till Grekland. Och jag kan också tänka mig det, grejen är bara att det blir så otroligt mycket dyrare med en gång.

I Turkiet kan man lätt åka två veckor utan problem för det är fortfarande så pass billigt. Åker man till Grekland är nog en vecka det man fixar i pengaväg. Dessutom så älskar jag Turkiet! Bästa landet ever!

Jeje, vi får väl se! Kanske får med mig honom ändå.... Beror på! Utomlands ska vi iallafall! Måste åka minst en gång om året! Annars får man psykbryt!







Återkommer!

Take Care!

1 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill med utomlands har börjat spara så vi kanske kan åka i sommar vi med:)tyckte med om turkiet, skulle mer ängärna åka dit igen fat till side eller nått kanske vill ha avkoppling när jag åker utomlands:) tänk thailand vad fint jaja drömma kan man göra:)
puss
www.veronicagerding.blogg.se