Igår var det melodifestival då! Kan säga att alla glittrade hemma hos mamma och pappa! Haha! Jag har fortfarande glitter i håret, för att inte tala om sängen!! Haha!

Jag tyckte allt att Scotts låt var riktigt bra! Kanske inte så man hoppade ur byxorna direkt, men riktigt bra! Sen var det ju bara helt rätt att Alcazar gick vidare till Globen! Grym låt!!

Sen hade vi ju trashet då..... Marie Sernholt...ja, hon är snygg att titta på. Men vad fan hade hon på sig?! Här har Kalla Fakta gjort reportage om dunet som plockas från levande fåglar och så har hon fullt med sån skit på klänningen! Moahaha! Nää fy vad fult det var. Och jag tror faktiskt att hon hade rökt på innan, för hon stod ju inte still i en microsekund på scen. Och låten satte sig inte heller...tråkig var den!

Caroline af Ugglas..... Det är nåt fel på den människan, eller hur? Varför har man micken två decimeter längre ner än man ska? Flaxet med armarna? Minen som såg ut som "jag har ett järnrör i röven!!!" Och låten? Nä fy fagerlöv! Sverige! Hur tänker ni?!?!!

Emilia och Shirley Clamp går att beskriva med ett ord: TRÅKIGT!!!!!!!!!!!!!!!!

Lillkillen som var med (vad hette han??) hade en tråkig låt men har var ju nåt att vila ögonen på iallafall!

Lack & läderkvinnan som jag heller inte kommer ihåg vad hon hette, kunda väl ha valt lite mindre kläder? Jag tyckte nästan att dom satt lite för löst....! Suck!

Ja, så tyckte jag om gårdagen!! Har läst många recensioner på andra bloggar och jag sticker nog ut lite från mängden tror jag! Hehe! Jaja, så tycker jag iallafall!

Kollade på en ny film igår när vi kom hem. "Eagle Eye" Den var riktigt läskig och bra! Det är så det kommer gå om man håller på att mixtra med tekniken för mycket! Usch! Men som sagt, den var bra rakt igenom! Och bra slut! Sånt är viktigt!
Christian brände upp micropopcorn också.... Hehehe. Ovärt vetande!


By the way, så har faktiskt jag och Christian också vunnit Sångfågeln! Haha! Vi har bildbevis!!!



Återkommer!!

Take Care!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Det var trevligt att träffa dig oxå! :) hehe, ja det var ju som sagt, inte igår precis... Jag håller faktiskt med dig om det mesta ang melodifestivalen trot eller ej! :) Hoppas vi ses snart igen... Puss på dig