Hur kan man hylla en kompis till skyarna när hon inte är annat än tråkig, baggig och allmänt sur??

Varför kan jag aldrig lära mig att diska i tid??

Hur länge ska jag behöva hålla på med mitt nässpray??

Varför stör jag mig på Blondinbella fast jag vet att jag har tusen gånger mer IQ och ett otroligt mycket bättre liv än henne??

När ska jag lära mig att gå och lägga mig i tid??

Varför saknar jag "henne" så mycket när jag vet att vänskapen är dödsdömd??

Hur ska jag klara av att inte hoppas för mycket på lägenheten vi ska kolla på??


Mmmm, frågorna är många men ytterst få har några svar!

Kul läsning såhär på kvällskvisten va?? Hihi.

Take Care!

2 kommentarer:

Terese sa...

Blondinbella är inget att störa sig på.. Det är liksom bara att skratta åt henne

Anonym sa...

Hehe, å jag som skrev ett inlägg idag om att jag INTE stör mig på Blondinbella ;) Va ju lite lustigt.. Hoppas du får en bra helg gumman! Kramelikram