Yey! Jag lyckades!! Tror jag iallafall...Jag vet ju inte säkert då denne "anonyme" läsare av min blogg vägrar ge sig till känna. Men när jag skrev dom där tankarna för ett par dar sen så skrev jag ju om "henne" vars vänskap jag saknar, men vet att jag aldrig kommer få igen, så fick hag en fin kommentar här nyss från just en "anonym" person.
Denne skrev att jag skulle rannsaka mig själv och tänka efter vad jag egentligen gjort. Hmmm, jag vet inte men dom enda som vet nåt om den här historien är ju "hon" och "han" och mina vänner. (Min familj räknar jag inte med då de aldrig skulle göra nåt såhär idiotiskt)

Så, om det är någon av mina vänner som tycker det är kul att dra upp det här och skriva elaka anonyma kommentarer så vill jag gärna veta det! Jag hoppas inte och vill inte tro att det är nån av er, men man får ju hålla alla dörrar öppna. Hehe.

Är det däremot du Daniel (wow, hon skev namnet!!!) som skriver, vilket jag starkt tror att det är men jag kan ha fel, så tycker jag att det är jävligt lågt av dig då jag redan bett dig om ursäkt en gång men du svarade inte ens.

Är det du, Sanna (wooooow, namn igen!!!) som skriver, vilket jag VERKLIGEN inte vill tro, så hoppas jag att vi kan lösa det här på nåt annat sätt än via min oviktiga blogg.


Så!! Nu får vi se hur det går då. Jag är inte arg på nåt sätt utan vill bara få reda på vem det är som skriver!! Detta är ett stort bevis på att jag aldrig skulle kunna bli nån stor känd bloggerska för jag skulle bli galen på att inte veta vem som kommenterar! Haha!

Men men, det ger sig väl!

Nu ska jag ta på mig min Ronaldo-tröja iallafall!!! Må bästa land vinna! (Och jag tror tyvärr inte att det blir till Sveriges fördel!)

Take Care!

3 kommentarer:

Terese sa...

Det är inte en oviktig blogg. Men strunta i allt vad det heter med Susanna och Daniel. Varken hon eller han är värda din tårar eller känslor efter hur de har behandlat dig.

Puss

Marika Leijon sa...

Håller med föregående skrivare. Tycker ju liksom om dig, Mathilda! ;) <3

mathildA sa...

Tycker liksom om er också!! Tack för att ni finns, tjejer!<3 puss!