Ska precis ge mig ut i köket och göra nåt att äta, men först vill jag bara säga till er som är lite lost runt min kära systers bröllop att går inte på hennes blogg www.josefinecataltepe.blogspot.com och läsa hennes senaste inlägg! Hon förklarar hur det går till på ett jättebra sätt!
Det är så svårt att försöka förklara deras sätt att gifta sig där nere, det är inte många som förstår riktigt, men hon har skrivit ett inlägg om det så gå in och kika!
Lämna en snäll kommentar också så hon får nåt roligt att läsa!! Love U, sis!

Take Care!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Intressant skrivet av din sis. Var ungefär likadant när min emma gifte sig förra hösten. O du! Skit i Sanna hon är inte ens värd dina tankar. Kram på dig :)
Malin (Larsson)

Admin sa...

Och jag är ju som alltid lite sen med att svara... får väl skylla på att vi inte har haft internet på några dagar. Men nu har jag lite tid to catch up, så att säga.
Ha det gött!
Kram