Kom upp i hyfsade tid idag ändå... Eller ja, har inte gått upp ur sängen än men vaken är jag änna!
Detta är tack vare Christians och Niklas träningshysteri! Íväg och träna halv tio varje dag typ. Usch vad jobbigt det låter i mina öron. Christian tjatar på mig att jag ska följa med, men träna på ett gym med en massa andra människor?!?! För det första vägrar jag att träna styrketräning. Inga snygga muskler på tjejer av det, enligt mig. Och för det andra så VÄGRAR jag träna ihop med andra om det inte gäller fotboll eller liknande. End of discussion. Christian får vackert ha kvar sin mysiga kramvänliga flicka istället för en senig vältränad tjej! Hihihi. (och jag tror inte han är så missnöjd ändå! hehe)

Ser riktigt snygg ut när jag ligger här i sängen, by the way! Orkade inte ta bort sminket igår så jag har mascara över halva ansiktet och inne i ögonen. Ser ut som en trött panda!

Och håret var fint igår....Lockigt och sött, men just nu ser det mest ut som en påse enris. Köpte förresten en locktång igår!! Har aldrig ägt någon, inte ens lockat håret själv med en. Vet inte hur man gör! Men i lördags blev jag inspierar av Stina som lockade till sitt hår med en tång från OBH Nordica. Så jag köpte en likadan igår... Ska testa den sen. Hehe, mitt hår kanske brinner upp!

Har kommit igång med pluggandet nu också. Det känns bra. Har bara gjort en uppgift än så länge men nu är man igång iallafall. Nästa vecka ska vi boka tid för muntliga redovisningar och så sätter alla vanliga föreläsningar igång. Ska nästan, men bara näääästan, bli lite roligt.
Men innan dess ska mor och far iväg till Istanbul, min syster ska ha sin bröllopsfest, lite tjejparty på fredag, Veronicas fest på lördag (ska bli såå roligt) och slaaaaapp på söndag!

Nepp, in i duschen, Mathilda! Innan Christian får syn på dig med det här ansiktet!

Take Care!

0 kommentarer: