Jaa, det gick inte så bra för varken Sverige eller Portugal ikväll! Stackars Källis fick en "tramping" på fotleden stackarn. Såg riktigt läskigt ut, men han var snabbt uppe igen ändå! Äkta Djurgårdare! Hehe!
Nu sitter grabbsen i soffan och spelar fotboll, själv tror jag att jag ska gå och sova! Ska upp lite tidigt imorrn.

Men innan det ska jag vara onödig och skriva upp mitt roliga schema som startar den 25e oktober:

25 oktober: Maddes maskeradfest
31 oktober: Min 21-årsfest
1 november: Veronicas födelsedagsfest (tror jag?)
8 november: Rackebys årsfest
22 november: Liseberg, middag och Nanne Grönwall-show i Göteborg med Christians jobb
18 december: Peter Jöbacks julkonsert i Globen


Ett späckat och trevligt schema tycker jag! Kan behövas efter min praktik! (mycket gnäll, jag vet!!!)

nepp, sängen var det!!

Take Care!





0 kommentarer: