Helvets jävla eksem att aldrig försvinna!!!! Grrr! Min högerarm är inte vacker nu kan jag säga. Måste få detta att gå bort tills nästa lördag! Inte snyggt med en magdansös med skabbiga armar! Hihi.
Får hoppas att hydrokortisonet hjälper!

Jaa, här sitter jag i min ensamhet! Christian jobbar kväll och mor och far befinner sig i hufvudstaden. Så vad skola man göra?? Jo, man sitter vid datorn såklart. Har kollat runt på alla bloggar jag brukar läsa säkert 20 gånger nu de senaste tio minutrarna, men ingen har uppdaterat. Haha! Konstigt vaaaa?

Jag och Christian firar 3 och ett halvt år idag!! Yey! Detta firades med middag på Lidköpings pizzeria. Haha, åååå så romantiskt!! Ne men allt var mitt fel som sov ända till klockan tolv idag!! Trött som en gnu. Och Christian började jobba klockan tre så vi hann inte med så mycket. Men kul hade vi!

Tiden går fort när man har roligt. Vi har snart varit ihop i fyra år! Gudars...! Men fortfarande lika kär är man ändå! Älsklingen min!

Nää, nu måste jag göra nåt att äta.... Jag dör av hunger!

Take Care!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till er sötungar =)

Terese sa...

Grattis!