Nu är dagen här!! Idag gjorde jag min sista praktikdag! Gud så skönt det var. Det var riktigt lätt att stega upp 05.45 imorse, hehe. Lukten av pappas äckliga morgongröt gör en ganska pigg också! Hihi.
Var en riktigt slapp och skön dag faktiskt. Satt med när en av mina handledare skrev nåt papper ihop med en boende. Dock tog det rätt lång tid och rummet var otroligt syrefattigt så jag var ärligt talat nära på att somna. Jag kom på mig själv med att blunda och bara försvinna iväg. Hehe, duktig elev!

När mamma kom och hämtade mig klockan två kändes det lite overkligt nästan. Nu har jag bara roliga grejer framför mig. Det känns inte ens jobbigt att gå på föreläsningar, studiebesök eller att begrava sig i plugg framöver! Det är mycket annat som piggar upp!

Ska förresten bli grymt roligt att träffa Elin igen!! Saknat dig, tjejen! Ska även bli roligt att träffa Linda och Jennifer också! Det är ju vi som regerar i OP 49. Haha!

Imorrn ska jag hitta på nåt med mamma. På kvällen ska jag bjuda Christian, mamma och pappa på middag på Harry's. Som tack till mamma för att hon ställt upp och skjutsat och hämtat mig varenda praktikdag (utom två ynka dagar), som tack till Christian för att han stått ut med mitt gnällande och winande varje dag och som tack till pappa för hans trevliga morgonsällskap 06.00 varje morgon! Haha!

På lördag är det halloweenfest! Äntligen ska jag få visa upp mig i mina turkiska magdanskläder! Det ska bli grymt roligt! Stadt blir det också! "Stina fixar!!" Hihi.

Nepp, nu ska jag hoppa in i duschen innan liebling kommer hem från jobbet!!

Take Care!

0 kommentarer: