Ååå vad nöjd jag är med min födelsedag!! Christian väckte mig imorse genom att krama mig och sjunga för mig! Hihi, då blir man glad! Sen gick han upp och gjorde frukost och kom sedan med mackor och varm choklad och små presenter!
Jag fick en klänning från Rhydéns, örhängen från SNÖ of Sweden och en så fin ring! Jag blev så glad! Ledsen tjejor, men jag har helt enkelt den bästa pojkvännen!! Tack Christian! Jag älskar dig av hela mitt hjärta!

Åkte ut på stan och åt mat tillsammans med mamma och pappa. Åt en smarrig födelsedagspizza! Sen hem till mamma och pappa för fika och presenter! Fick ett halsband från SNÖ of Sweden, en tröjklänning från MQ, hårinpackning och ett halsband med Cecilia-korset från Arn-filmen! Blev jätteglad!! Älskar smycken, som ni kanske förstår. Hihi.

Imorrn blir det lite kalasande hos mamma och pappa. Smörgårstårta, vin, Sambucca... Mmm, härligt! Men nu sitter jag här och väntar på att Christian ska komma hem. Han ringde nyss och frågade om jag ville ha nåt annat än Marabou Daim (äääälskar det!!!) och kanske en film att se ikväll?

Han är så underbar! Vet inte vad jag skulle göra utan honom. Vi har nåt speciellt! Längtar till den 18:e oktober då vi firar 3 och ett halvt år tillsammans!




1 kommentarer:

Anonym sa...

Ojoj känner mig dum här...Har totalt glömt av att du fyllde år...Men bättre sent än aldrig! Grattis! :D Hoppas 21 års dagen blev lyckad! Puss o kram