Första praktikveckan är avslutad!! Äntligen! Nu är det bara tre veckor kvar. Det tar på det!
Imorrn är jag ledig!! Det är ju MIN dag imorrn! Tildaleeee fyller 21 och blir myndig i många länder och även några delstater i USA. Hihi, kuljul!

Joo, Terese, jag orkade inte sitta och rabbla upp alla nya intryck jag fick! Mitt huvud var sprängfyllt av nya grejer och jag hade inte sovit nåt på natten typ. Men jaa, vad kan jag säga?? Jag gillar det här stället, det gör jag verkligen. Men jag har inte riktigt vant mig än vid allt det nya så än så länge så är "Östis" min favvoplats. Har inget annat att jämföra med dock, men efter tre somrar så kan du stället utantill.

Men jag skulle absolut kunna tänka mig att jobba här med. Tar bara lite lång tid för mig att omställa mig till nya saker; små kylskåp, värmeskåp till maten istället för frigolitboxar, larmtelefoner istället för små vanliga larm, tvätta all tvätt på avdelning, en minimal soptunna, snirkliga korridorer, ett stort personalrum till skillnads från vårat pyttiga...aaaa, såna saker! Hihi, låter kanske löjligt, men det är svårt!! jag lovar!

Nää, nu ska jag krypa ner i sängen! Så kommer min födelsedag fortare!! Undrar vad jag får för paket...Hihi. Är så nyfikon!!!

Take Care!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Graaaattis kära Mathilda!! Hoppas du får en toppen dag!! :D Kramkramkram